AK Parti Erzincan İl Başkanı Alpay Kabadayı, Dörtyol Meydanı'nda düzenlenen aşure programının ardından yaptığı açıklamada, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş'ın 3 Temmuz Cuma günü Erzincan'a geleceğini duyurdu.

Kabadayı, Ankara'da gerçekleştirilen Teşkilat Başkanlığı programı ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında yapılan İl Başkanları Toplantısı'na katıldıklarını belirterek, toplantılarda teşkilat çalışmalarına ilişkin önemli değerlendirmeler yapıldığını ifade etti.
Erzincan'da üye çalışmalarının hız kesmeden devam ettiğini söyleyen Kabadayı, 2026 yılı için belirlenen üye hedefinin önemli bir kısmına ulaşıldığını kaydederek, teşkilatın tüm kademeleriyle sahada çalışmalarını sürdürdüğünü dile getirdi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 24 yıllık hizmet dönemine ilişkin teşekkür belgelerinin vatandaşlara ulaştırıldığını da belirten Kabadayı, ev ziyaretlerinin devam ettiğini ve Erzincanlıların gösterdiği ilgiye teşekkür etti.
Konuşmasının sonunda önemli bir ziyaret programını açıklayan Kabadayı, 3 Temmuz Cuma günü Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş'ın Erzincan'da teşkilat programlarına katılacağını söyledi. Bakan Göktaş'ın ziyareti kapsamında genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'nın gerçekleştirileceğini belirten Kabadayı, teşkilat olarak hazırlıkların sürdüğünü ifade etti.





