Erzincan Ortaokulu'nda eğitim-öğretim döneminin tamamlanmasıyla birlikte öğrenciler büyük bir heyecan yaşadı. Aylardır süren yoğun ders temposunun ardından karnelerine kavuşan öğrenciler, tatilin tadını çıkarmaya hazırlanıyor.

Erzincan Ortaokulu'nda Dönem Sonu Coşkusu Karneler Dağıtıldı

Sınıflarda düzenlenen karne dağıtım töreninde öğretmenler, öğrencilerine başarı belgelerini tek tek takdim etti. Yıl sonu değerlendirmesinde bulunan bir sınıf öğretmeni, "Bir yılı birbirimize destek olarak, başarıyla tamamladık.

Erzincan Ortaokulu'nda Dönem Sonu Coşkusu Karneler Dağıtıldı3

Umuyorum ki döktüğünüz her damla alın terinin ve gösterdiğiniz çabanın karşılığını karnelerinizde görmüşsünüzdür" diyerek tüm öğrencilerini tebrik etti.

Erzincan Ortaokulu'nda Dönem Sonu Coşkusu Karneler Dağıtıldı1

"Hem Dinleneceğim Hem de Kendimi Geliştireceğim"

Karne almanın gururunu yaşayan öğrencilerden Kerem Köz, tatil planlarını ve eğitim sürecine dair düşüncelerini paylaştı.

Dönem boyunca derslerin hem keyifli hem de öğretici geçtiğini belirten Köz, başarının sırrının düzenli çalışmaktan geçtiğini vurguladı.

Okul arkadaşlarına da verimli bir tatil geçirmeleri yönünde tavsiyelerde bulunan Köz, şu ifadeleri kullandı:

"Şu an çok mutluyum, önümüzde uzun bir tatil var. Ancak bu süreci sadece dinlenerek değil, kitap okuyarak ve derslerimi tekrar ederek dolu dolu geçirmek istiyorum.

Elbette gezip eğleneceğim ama eğitimimi ve okuma alışkanlığımı asla ihmal etmeyeceğim."

Muhabir: Adem Toprakoğlu