Erzincan'da avukatlık mesleğine yeni bir çalışma ofisi daha eklendi. Avukat Ayşe Busel Dağlar, düzenlenen törenle hukuk bürosunun kapılarını açarken, açılışa Erzincan siyasetinin temsilcileri yoğun ilgi gösterdi.

Kentte hizmet vermeye başlayan Avukat Ayşe Busel Dağlar Hukuk Bürosu'nun açılışı, çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleştirildi. Açılış törenine Belediye Başkanı Bekir Aksun, İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Cavit Şireci, Ak Parti İl Başkanı Alpay Kabadayı,MHP İl Başkanı Bilgehan Çağrı Özarslan, Baro Başkanı Avukat Emre Bölükbaşı, Ülkü Ocakları Başkanı Kadir Özger ile eski Erzincan Belediye Başkanı Yüksel Çakır katıldı.

Gerçekleştirilen törende protokol üyeleri ve davetliler, Avukat Ayşe Busel Dağlar'a yeni ofisinin hayırlı olması temennisinde bulundu, kurdele kesilerek hukuk bürosunun resmi açılışı yapıldı.

Açılış programı boyunca davetliler yeni büroyu gezerek bilgi alırken, katılımcılar Dağlar'a meslek hayatında başarı dileklerini iletti. Erzincan'da hukuk alanında hizmet verecek yeni büronun kentte önemli bir ihtiyaca katkı sunması bekleniyor.

Yeni hukuk bürosunun açılışı, hatıra fotoğraflarının çekilmesi ve davetlilerin tebriklerini iletmesiyle sona erdi.

Muhabir: Adem Toprakoğlu