AK Parti Erzincan İl Başkanlığı, Muharrem Ayı dolayısıyla vatandaşları bir araya getirecek anlamlı bir etkinliğe hazırlanıyor. Kültür ve Sanat Politikaları Başkanlığı koordinesinde gerçekleştirilecek program kapsamında, Erzincanlılara aşure ikramında bulunulacak.

Toplumsal birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemli simgelerinden biri olan aşure geleneğini yaşatmayı amaçlayan etkinlik, 27 Haziran 2026 Cumartesi günü saat 14.30'da Dörtyol Meydanı'nda düzenlenecek.

AK Parti Erzincan İl Başkanı Alpay Kabadayı imzasıyla yapılan davette, tüm vatandaşlar programa katılmaya çağrıldı. Açıklamada, Muharrem Ayı'nın manevi atmosferini paylaşmak ve hemşehrilerle aynı sofranın bereketinde buluşmak amacıyla aşure ikramı gerçekleştirileceği belirtildi.

Her yıl büyük ilgi gören Muharrem Ayı etkinliklerinin bu yıl da yoğun katılımla gerçekleşmesi beklenirken, organizasyonun Erzincan'da dayanışma ve kardeşlik duygularını pekiştirmesi hedefleniyor.

AK Parti Erzincan İl Başkanlığı, "Tüm hemşehrilerimiz davetlidir." mesajıyla vatandaşları Dörtyol Meydanı'nda düzenlenecek aşure programına katılmaya davet etti.

Muhabir: Adem Toprakoğlu