Ulalar Ortaokulu öğrencilerinin yıl boyunca kara kalem ve akrilik boya tekniklerini kullanarak hazırladıkları çalışmalardan oluşan "Ulalar Ortaokulu Yıl Sonu Resim Sergisi", Erzincanpark AVM’de düzenlenen törenle ziyarete açıldı. Serginin açılış törenine; İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, Eğitim Müfettişleri Başkanı, İl Millî Eğitim Müdür Yardımcıları, İl Millî Eğitim Şube Müdürleri, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Açılışın ardından İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal ve beraberindeki heyet, sergide yer alan eserleri inceledi. Kartal, çalışmalar hakkında bilgi alarak serginin düzenlenmesinde görev alan Görsel Sanatlar Öğretmeni Derya Taşkıran’ı, okul yöneticilerini ve öğrencileri tebrik etti.
Öğrencilerin sanatsal çalışmalarının yer aldığı sergi, Erzincanpark AVM’de ziyaretçilerini ağırlamaya devam ediyor.