Erzincan

Kemaliye’de Köylerin Beklediği Hizmet Başladı!

Erzincan’ın Kemaliye ilçesinde uzun süredir ihtiyaç duyulan ulaşım hizmetlerinden biri daha hayata geçirildi.

Ergü, Kozupınar ve Yeşilyurt köylerinin ilçe merkeziyle ulaşımını kolaylaştıracak minibüs seferleri resmen başladı.

Kemaliye Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Murat Gölbaş tarafından yapılan açıklamada, grup köyleri olarak bilinen Ergü, Kozupınar ve Yeşilyurt köylerine yönelik düzenli minibüs seferlerinin her pazartesi günü gerçekleştirileceği duyuruldu.

Köylerden İlçe Merkezine Ulaşım Kolaylaşacak

Yeni uygulamayla birlikte vatandaşlar sabah saat 08.00’de köylerinden ilçe merkezine ulaşabilecek. Gün içerisindeki işlerini tamamlayan vatandaşlar ise saat 15.00’te Kemaliye’den hareket edecek minibüslerle yeniden köylerine dönebilecek.

Özellikle yaşlı vatandaşlar, sağlık hizmetlerinden yararlanmak isteyenler, resmi kurumlarda işlemleri bulunanlar ve alışveriş yapmak için ilçe merkezine gelen köylüler için uygulamanın önemli bir kolaylık sağlaması bekleniyor.

Kemaliye Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Murat Gölbaş, hizmetin hayata geçirilmesinde köy muhtarlarının önemli katkıları olduğunu belirterek teşekkür etti.

Gölbaş açıklamasında, “Bu hizmetin gerçekleşmesinde emeği ve katkısı bulunan değerli köy muhtarlarımıza teşekkür ediyor, gayretleri için şükranlarımızı sunuyoruz.” ifadelerini kullandı.

Vatandaşlardan Memnuniyet

Köyler ile ilçe merkezi arasındaki ulaşım imkanlarının artırılması, bölge halkı tarafından memnuniyetle karşılandı. Yeni seferlerin özellikle ulaşım imkânlarının sınırlı olduğu kırsal bölgelerde yaşayan vatandaşların günlük hayatını kolaylaştıracağı belirtiliyor.

Kemaliye Esnaf ve Sanatkârlar Odası tarafından yapılan açıklamada ayrıca, başlatılan seferlerin tüm vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulunularak kazasız, belasız ve bereketli yolculuklar dilendi.

Yeni ulaşım hizmetinin ilerleyen süreçte bölgedeki sosyal ve ekonomik hareketliliğe de katkı sağlaması bekleniyor.