Erzincan

Vali Aydoğdu'dan Başkan Mehmet Elçi'ye Acil Şifa Temennisi

Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi gören İliç Belediye Başkanı Mehmet Elçi'yi ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Gerçekleştirilen ziyarette Vali Aydoğdu'ya Erzincan İl Sağlık Müdürü Dr. Cihan Tekin ile Hastane Başhekimi Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız da eşlik etti.

Sağlık Durumu Hakkında Bilgi Aldı

Vali Hamza Aydoğdu, hastane ziyaretinde doktorlardan ve sağlık yöneticilerinden İliç Belediye Başkanı Mehmet Elçi'nin sağlık durumu hakkında detaylı bilgi aldı.

Tedavi sürecinin yakından takip edildiği belirtilirken, Vali Aydoğdu Başkan Elçi'ye geçmiş olsun dileklerini ileterek en kısa sürede sağlığına kavuşması temennisinde bulundu.

Acil Şifalar Diledi

Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette Vali Aydoğdu, Belediye Başkanı Mehmet Elçi ve ailesiyle bir süre sohbet etti.

Ziyaret sonunda Başkan Elçi'ye acil şifalar dileyen Aydoğdu, sağlık çalışanlarına da tedavi sürecindeki özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Valilikten yapılan açıklamada, İliç Belediye Başkanı Mehmet Elçi'nin sağlık durumunun yakından takip edildiği belirtilirken, geçmiş olsun temennileri yinelendi.