Erzincan

Vali Recep Yazıcıoğlu İlkokulu Yıl Sonu Sergisini Açtı

Erzincan Vali Recep Yazıcıoğlu İlkokulu öğrencileri, yıl boyunca hazırladıkları "Görsel Sanatlar Sergisi" ile sanatseverlerin karşısına çıktı. Doğadaki atıkların ve geri dönüşüm malzemelerinin sanata dönüştüğü sergi, ziyaretçilerden tam not aldı.

Öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmaların yer aldığı serginin açılışına; Erzincan Vali Yardımcısı Nurullah Kaya, İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, Eğitim Müfettişleri Başkanı Selahattin Karaman, Okul/Kurum Müdürleri, Okul Müdürü İlyas Kurtaran, okul öğretmenleri, veliler ve öğrenciler katılım sağladı.

Açılış kurdele kesiminin ardından sergi alanını gezen İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, öğrencilerin hazırladığı çalışmaları tek tek inceleyerek minik sanatçılardan eserleri hakkında bilgi aldı.

Etkinlik alanında öğrenci ve öğretmenlerle röportajlar gerçekleştirildi. Sergilenen çalışmaların içeriği ve amacına yönelik açıklamalarda bulunan Sınıf Öğretmeni Dilek Işıkgöz, projenin hem çevresel hem de sanatsal boyutuna dikkat çekerek şu ifadelere yer verdi:

“Çocuklarımızla birlikte yıl boyunca doğada farkındalık oluşturmak ve geri dönüşümün kıymetini fark edebilmelerini sağlamak adına güzel bir sanat çalışması yaptık. Atıkların sanata dönmesi konusunda çocuklarımız çok güzel emekler sundular. Bu süreçte Millî Eğitim Müdürümüz de bizi yalnız bırakmadı ve açılışımıza teşrif buyurdular. Velilerimiz ise her zaman desteklerini sunarak bizleri yalnız bırakmadılar. Doğayla sanatın birleştiği, çok güzel bir çalışmaydı.”