Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, Başkan Tektaş ilçeye yaptığı hizmetlerden dolayı Kaymakam Gökçe'ye teşekkür ederek anı nişanesi takdim etti.

Kaymakam İbrahim Gökçe'nin görev süresi boyunca Otlukbeli'nin gelişimi için önemli çalışmalara imza attığını belirten Başkan Yusuf Tektaş, kurumlar arasında kurulan güçlü iş birliğinin ilçeye değer kattığını ifade etti.

"Otlukbeli'nde İz Bıraktı"

Başkan Tektaş yaptığı açıklamada, Kaymakam Gökçe'nin yalnızca devlet tecrübesiyle değil, vatandaşlarla kurduğu samimi ilişkiler ve gönül bağıyla da Otlukbeli'nde iz bıraktığını söyledi.

İlçenin kalkınmasına yönelik yürütülen projelerde gösterdiği özverili çalışmalar dolayısıyla Kaymakam Gökçe'ye teşekkür eden Tektaş, görev süresi boyunca sağlanan uyumlu çalışma ortamının önemli hizmetlerin hayata geçirilmesine katkı sunduğunu dile getirdi.

Anı Nişanesi Takdim Edildi

Veda ziyaretinde Başkan Yusuf Tektaş tarafından Kaymakam İbrahim Gökçe'ye Otlukbeli'ni simgeleyen anı nişanesi takdim edildi.

Duygusal anların yaşandığı buluşmada Başkan Tektaş, Kaymakam Gökçe'ye yeni görev yerinde başarılar dileyerek sağlık, huzur ve başarı temennisinde bulundu.

"Yolunuz Açık Olsun"

Başkan Tektaş mesajında, "İlçemize kazandırdığı değerler, özverili çalışmaları ve uyumlu iş birliği için kendisine şahsım ve Otlukbeli halkı adına teşekkür ediyorum. Yeni görev yerinde üstün başarılar diliyor, yolunun açık olmasını temenni ediyorum." ifadelerine yer verdi.

Görev süresince Otlukbeli'nde yürütülen kamu hizmetlerine katkı sağlayan Kaymakam İbrahim Gökçe, ilçeden vatandaşların iyi dilekleriyle uğurlandı.

Muhabir: Haber Merkezi - SK