Erzincan

Erzincan'da Duygusal Veda! Vali Aydoğdu İlçe Kaymakamlarını Bu Sözlerle Uğurladı

Erzincan’da, Resmi Gazete’de yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile görev yerleri değişen ilçe kaymakamları için bir veda programı gerçekleştirildi. Programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, "Biz oraya sadece bir kaymakam değil, birer iyilik elçisi gönderiyoruz" dedi.

Erzincan'da görev sürelerini tamamlayan ilçe kaymakamları için veda programı düzenlendi. Kararname doğrultusunda yeni görev yerlerine atanan Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, Çayırlı Kaymakamı İsmail Battal, İliç Kaymakamı Ömer Sirkeci ve Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe onuruna verilen veda yemeğinde şehre sağladıkları katkılardan dolayı teşekkür edildi.

Vali Aydoğdu: "Gittiğiniz Yerlerde Rol Model Olmaya Devam Edin"

Programda bir konuşma gerçekleştiren Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, yeni görev yerlerine atanan mülki idare amirlerine hitap etti. Konuşmasında kaymakamların görev yaptıkları ilçelerde önemli birer örnek teşkil ettiğini vurgulayan Vali Aydoğdu, şu ifadeleri kullandı:

"Biz Denizli’ye, Aydın’a, Sakarya’ya, Malatya’ya sadece bir kaymakam göndermiyoruz; vicdanı, merhameti ve duyguları olan birer iyilik elçisi gönderiyoruz. Giden arkadaşlarımızın her birinin pırlanta gibi kalpleri var. Ne olursa olsun asla iyi olmaktan vazgeçmeyin. Sizler hiçbir zaman bizim kalbimize toz kondurmadınız, Allah da sizin kalbinize toz kondurmasın. Hep rol model oldunuz; inşallah gittiğiniz yerlerde de gençlere ve ilçelere rol model olmaya devam edersiniz."

"Sizler Evimizin Birer Ferdisiniz"

Kaymakamlarla olan mesai ortaklığına ve aralarındaki samimiyete dikkat çeken Vali Aydoğdu, konuşmasını, "Sizler benim kardeşimsiniz, evimizin birer ferdisiniz. Gittiğiniz yerlerde de bu samimiyetinizi sürdürün. Bizim size hakkımız helaldir. Allah işinizi gücünüzü rast getirsin, yolunuz açık olsun" sözleriyle tamamladı.