Erzincan’da bu yıl ilk kez düzenlenen Özel Güvenlik Görevlileri Haftası kutlama programı, yoğun katılım ve anlamlı mesajlarla gerçekleştirildi. Yeni kurulan Öz Güvender Derneği’nin ev sahipliğinde düzenlenen gece, özel güvenlik camiasını aynı çatı altında buluşturdu.
26-30 Haziran Özel Güvenlik Görevlileri Haftası kapsamında organize edilen programda, Erzincan'da görev yapan özel güvenlik görevlileri ile çok sayıda davetli bir araya geldi. Mesleğin önemine dikkat çekilen gecede birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu ön plana çıktı.
Programa İl Emniyet Müdür Yardımcıları Cihan Dalkılıç ve Zafer Menekşeoğlu, Şube Başkomseri Cemre Ilık, Jandarma Özel Güvenlik işlem Astsubayi Uzm. J. VIII Kad. Çvş. Hakkı Karapınar, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız, İŞKUR İl Müdürü Ahmet Orhan, SGK İl Müdürü Burcu Tatoğlu, AK Parti Erzincan İl Başkanı Alpay Kabadayı, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Rahşan Külünk, Türk Büro-Sen Erzincan Şube Başkanı ve ASKF Başkanı Emin Turan, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Av. Lokman Okumuş, Erzincan Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Zeki Demirbaş, Erzincanspor Asbaşkanı Cenk Hakan Çelik, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile dernek üyeleri katıldı.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından programın açılış konuşmasını Öz Güvender Derneği Başkanı Hatice Mayda yaptı.
Mayda, özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeninin sağlanmasında emniyet güçleriyle koordinasyon içerisinde önemli görevler üstlendiğini belirterek, bu anlamlı haftanın mesleğin görünürlüğünü artırmak ve çalışanların emeklerini onurlandırmak açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.
Konuşmasında, mesleğinde 15 yılını başarıyla tamamlayan özel ve kamu kurumlarında görev yapan güvenlik görevlilerine onur plaketi takdim ettiklerini belirten Mayda, "Bugüne kadar göstermiş oldukları özveri, fedakârlık ve emekleri için meslektaşlarımıza teşekkür ediyor, her zaman yanlarında olduğumuzu ifade ediyoruz.
Bu programla meslek dayanışmasını güçlendirmeyi ve özel güvenlik camiasında birlik ve beraberlik ruhunu pekiştirmeyi amaçlıyoruz." dedi.
Hatice Mayda, görevlerini büyük bir sorumluluk ve disiplinle yerine getiren tüm özel güvenlik görevlilerinin haftasını kutlayarak, görev başında hayatını kaybeden meslektaşlarını rahmetle andıklarını, gazilere ise minnet ve şükranlarını sunduklarını söyledi.
Gecede meslekte 15 yılını dolduran özel güvenlik görevlilerine plaketleri protokol üyeleri tarafından takdim edilirken, program toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. Program, Erzincan'da özel güvenlik camiasını bir araya getiren ilk kapsamlı kutlama organizasyonu olarak dikkat çekti.