Ankara'da düzenlenen Yeşilay Para Masa Tenisi U23 Türkiye Şampiyonası'nda, Erzincan’ı temsil eden genç sporcumuz Ömer Bera İşliyen başarıya imza attı.

Kıyasıya mücadelelerin sahne olduğu turnuvada, Çift Erkekler Klasman 18 U23 kategorisinde rakiplerine karşı üstün bir performans sergileyen Ömer Bera İşliyen, Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyayı boynuna taktı. Şehrimize büyük bir gurur yaşatan genç yetenek, kürsüdeki yerini alarak Erzincan’ın spordaki potansiyelini bir kez daha kanıtladı.

Valilik tarafından paylaşılan mesajda, "Erzincan’ımıza bu gururu yaşatan sporcumuzu ve teknik ekibimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz." ifadelerine yer verildi.

Muhabir: Seher Özbilir