Kemaliye Belediye Başkanı Erdem Atmaca, ilçe sakinlerinin talep, öneri ve sorularını doğrudan dinlemek amacıyla halk toplantısı düzenleyeceğini duyurdu.
"Milletle Bütünleşen Belediyecilik" anlayışıyla gerçekleştirileceği belirtilen "Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor" programında, Kemaliye’nin bugünü ve yarınına yönelik atılacak adımların birlikte değerlendirilmesi hedefleniyor.
Belediye Başkanı Erdem Atmaca, tüm ilçe sakinlerini davet ettiği buluşmanın detaylarını şu şekilde paylaştı:
Tarih: 29 Haziran Pazartesi
Saat: 14.00
Yer: Cumhuriyet Meydanı
Başkan Erdem Atmaca, yaptığı açıklamada, "Sizlerle bir araya gelmek, talep, öneri ve sorularınızı doğrudan dinlemek için “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programımızda buluşuyoruz. Kemaliye’mizin bugününü ve yarınını birlikte konuşacak, ilçemiz için atacağımız adımları hep birlikte değerlendireceğiz. Tüm hemşehrilerimi bu buluşmaya davet ediyorum." ifadelerine yer verdi.





