Erzincan

Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe’den Duygusal Veda

Erzincan’ın Otlukbeli ilçesinde görev süresini tamamlayan Kaymakam İbrahim Gökçe, yayımladığı duygusal bir mesajla ilçeye veda etti.

Görev süresi boyunca gönül belediyeciliği ve insan odaklı yönetim anlayışını şiar edindiğini belirten Gökçe, "Makamlar gelip geçicidir, gönüllerde bırakılan izler kalıcıdır" dedi.

Otlukbeli ilçesinde yürüttüğü başarılı çalışmalarla ve vatandaşla kurduğu samimi diyaloglarla tanınan Kaymakam İbrahim Gökçe için ayrılık vakti geldi. Yeni görev yerine atanması vesilesiyle bir veda mesajı yayımlayan Kaymakam Gökçe, Otlukbeli halkına ve mesai arkadaşlarına duygusal sözlerle hitap etti.

"Sadece Bir Kamu Görevi Değil, Gönül Yolculuğuydu"

İlçede görev yaptığı her günü bir "gönül yolculuğu" olarak nitelendiren Gökçe, mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Bugün sizlere veda ederken kelimelerin yetersiz kaldığı bir duygu yoğunluğu içerisindeyim. Göreve ilk başladığım gün büyük bir heyecanla adım attığım Otlukbeli’nden, bugün gönlümde silinmeyecek hatıralar ve unutulmayacak dostluklarla ayrılıyorum. Sevincinizi sevincim, derdinizi derdim bildim."

Vali Hamza Aydoğdu’ya Teşekkür

Görev süresi boyunca projelerin hayata geçmesinde büyük desteğini gördüğü Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu’ya özel olarak teşekkür eden Kaymakam İbrahim Gökçe, Vali Aydoğdu’nun insanı merkeze alan yönetim anlayışının kendilerine her zaman rehber olduğunu vurguladı. Gökçe, "Sayın Valimizin devlet ile millet arasındaki güçlü bağı pekiştiren duruşu bizlere örnek olmuştur" diyerek şükranlarını sundu.

"Hakkınızı Helal Edin"

Otlukbeli halkının misafirperverliğini ve samimiyetini hayatı boyunca unutmayacağını belirten Gökçe, ilçedeki kurum amirlerine, muhtarlara, sivil toplum kuruluşlarına ve mesai arkadaşlarına ortak emekleri için teşekkür etti. Kalbinin bir parçasının daima Otlukbeli'nde kalacağını ifade eden Kaymakam Gökçe, mesajını şu sözlerle noktaladı:

  • "Yolumuz ve unvanlarımız değişse de kurduğumuz gönül bağı hiçbir zaman değişmeyecektir. Sizlerden helallik istiyorum. Benden yana varsa hakkım sonuna kadar helal olsun. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin."